Napisane przez dnia 07-06-2017 w Artykuły spożywcze | Brak komentarzy

To co jemy każdego dnia pozostawia bardzo wiele do życzenia. Zaniepokojeni są przede wszystkim dietetycy oraz specjaliści od żywienia, którzy wciąż alarmują, że jedzenie niezdrowych posiłków w przyszłości spowoduje ogromne spustoszenie w naszym organizmie, objawiające się różnego rodzaju chorobami oraz ogólnym rozdrażnieniem. Wciąż zapominamy o tym, że jedzenie ma diametralny wpływ na to jak my się czujemy oraz jak postrzegamy rzeczywistość.



Jeśli w naszym codziennym jadłospisie…

Jeśli w naszym codziennym jadłospisie dominują konserwanty nie dziwmy się, że wciąż jesteśmy zdenerwowani czy też nie potrafimy się skupić na konkretnej czynności. Pierwszym krokiem do zmiany całej świadomości żywieniowej jest analiza codziennych posiłków. Najlepiej wybrać kilka dni w tygodniu, gdzie będziemy dokładnie zapisywać co zjedliśmy. Nie pomijamy niczego- na liście powinna znaleźć się kostka czekolady, jak i guma do żucia. Bardzo szybko dojdziemy do wniosku, że nie jemy prawidłowo. Często korzystamy z gotowym dań, czy też jemy na mieście. Tymczasem powinniśmy zadbać o to, by przygotowywać posiłki samodzielnie. Tylko wtedy mamy pewność, że to co ląduje w naszym żołądku ma pewne źródło.

Na pewno w naszym spisie dań,…

Na pewno w naszym spisie dań, które warto jeść powinny znaleźć się makarony, przede wszystkim te razowe lub też przygotowywane z pełno ziarnistej mąki. Makaron bowiem jest najlepszym źródłem błonnika pokarmowego, tak ważnego dla naszego organizmu. Poza tym nie możemy zapominać o tym, by codziennie sięgać po warzywa o owoce, które stanowią najlepsze źródło witamin. Posiłki przygotowywane w domu pomogą nam zadbać o zdrowie i prawidłową wagę, dlatego nie warto z nich rezygnować na rzecz dań jedzonych na mieście.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>